vrijdag 8 februari 2008

Groeten uit Curitiba, Brazilië


Araucaria angustifolia in Curitiba, Paraná, Brazilië.

Zo de eerste vluchten zitten erop. Dat was me wel een reis zeg, inclusief de vertraging (we mochten niet direct in São Paulo landen), was ik 24 uur onderweg. Rond middernacht Braziliaanse tijd aangekomen, meteen maar gaan slapen. Ik voelde me geradbraakt. Weinig geslapen onderweg, want er zat een scheeuwend kind een paar stoelen verderop, en dus maar wat films gekeken.
Maar na 6 uur slaap, weer in de taxi naar het vliegveld, want ik vloog om 9 uur naar Curitiba (spreek uit Koeritsjieba), de hoofdstad van de staat Paraná. Mijn collega haalde me op met de Braziliaanse curator van de varencollectie hier, en het was een heel welkome ontvangst. Mét Caipininha...jummie.
Ik moet het nu kort houden, want morgen gaan we het veld in, en dan wil ik goed uitgeslapen zijn.
Spoedig meer! en dan mét fotos.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch Maarten jouw reisplannen! Ik had het al van Alex gehoord maar dankzij je mailtje dacht ik er ook nog aan om de site te bekijken. Hij staat nu in mijn favorieten dus ik blijf je volgen. Heel veel plezier, ik hoop dat je hele mooie ervaringen opdoet!
Veel liefs van Hanneke

Anoniem zei

Hai Maarten
Wat een mooie foto's van een winters Turku. Maar nu lekker de zon en warmte. Ben benieuwd naar je ervaringen en ga je dus volgen.
Een heel goede tijd in Brasilië.
Kus van Gerdi

Anoniem zei

Sorry Brazilië, natuurlijk.
Dag