maandag 3 maart 2008

Kort berichtje aan iedereen

Hoi allemaal

Even een kort berichtje vanuit São Paulo, Brazilië. De eerste maand van mijn reis zit erop en ik heb al veel gezien (prachtige planten en bloemen, rare insecten, prachtige vogels, apen en luiaards, en hele gezellige mensen) en veel leuke dingen meegemaakt.
Morgen gaan we weer voor vijf dagen het regenwoud in. De verblijven zijn hier heel aangenaam hoor, in een lodge, met een gewoon bed, en ontbijt in de ochtend, alleen zijn er geen electronische gemakken, wat wel leuk is om van de sterren te genieten, maar er is natuurlijk geen internet en geen mobiele telefoonverbinding...jaha, die plekken bestaan nog!

Dus zondag weer verder bericht. Ik heb intussen aardig wat foto´s gemaakt, en een paar van de leukste staan nu op mijn blog. Schrijf gerust wat als commentaar. Als je geen google account hebt, kun je gewoon ´anoniem´aanklikken, maar vergeet dan niet je naam eronder te zetten. Veel groeten,
Maarten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Maarten,
Fijn dat je het zo naar het zin hebt. Lijkt me prachtig daar! Ben je al weer een maand op reis? Wat gaat de tijd snel! Bij ons is alles goed. Koen is weer een jaartje ouder, bedankt voor je mailtje...Tijs heeft een weekje vakantie gehad van school en is nu net weer begonnen en Isa die doet zo de hele dag wat een kind van 1.5 doet...OVERAL aanzitten! Zucht, maar ze doet het wel heel lief en grappig! Laat snel weer wat van je horen, zodra dat kan, natuurlijk! Groetjes, Marloes

Anoniem zei

hoi maarten
fijn dat je het zo naar je zin hebt, lees regelmatig je blog.
je laat elly en mij echt meegenieten van je wereldreis.
genietse en je hebt t verdient.
knuffs gerard