maandag 10 maart 2008

Ongedierte

Voor iedereen die zich ongerust maakt: De teken bijten wel vervelend en zijn algemeen hier, omdat er veel dieren in het bos leven, maar ze brengen geen ziektes over gelukkig. Muggen zijn er ook genoeg en zijn ook ongevaarlijk, er is geen malaria of dengue in dit gebied. Het is hier gewoon echt prachtig, alleen jeukt alles wel een beetje als je uit het bos komt, maar dat went, en is in Finland niet anders!

Het eten is ook heerlijk, en alles is erg hygienisch. Komt allen naar Brazilië zou ik zeggen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha wereldreiziger!
Wat fantastisch om je verhalen te lezen! Waauw! Het maakt dat ik ga mijmeren en mijn dagelijkse werkzaamheden vergeet! Kan ik niet langskomen?
Haha... helaas gaat dat niet.
Wat een fantastische foto's trouwens! Allemaal zelf gemaakt? Ze zijn super!
Je weet het ... ik ben vooral geinteresseerd in mensen. Die foto van die travo is supertof! Maarten, ik wil meer mensen op de foto zien! Go for it!
Hey, ik heb een vraag voor je om op te kauwen... deze stel ik per mail. Graag lees ik dan, als het kan, je reactie. Wellicht is het ook wat voor jou!

Take care en tot snel weer in Nederland?
All the best,

Ome Alex

Anoniem zei

Hoi Maarten
Wat schrijf je gaaf over je ervaringen maar ik denk dat het niets voor mij is... spinnen, teken, muggen! Maar jij kunt lekker genieten van al het moois en al die lieve mensen die je tegenkomt. Ik wil nog veel meer verhalen horen en lezen maar.....pas je een beetje goed op jezelf in Rio? Ik hou van je.
Knuffel van je moeder